dissabte, 10 d’abril del 2010

Jo també he fet l’examen ACTIC! (nivell bàsic)

Com haureu observat, aquests dies no he sovintejat gaire per aquí.

He aprofitat aquesta Setmana Santa per a descansar una miqueta i preparar-vos algunes sorpresetes.

La primera d'elles és que ahir, divendres, jo també vaig fer l’examen ACTIC de nivell bàsic! En el meu cas al centre de la plaça “Imperial Tàrraco” de Tarragona.

Tot i que ja tinc altres certificacions sobre el tema, vaig considerar que no podia parlar amb propietat del sobre l’ACTIC si no provava totes les facetes que envolten l’acreditació.

Diumenge en penjaré un resum de com va anar l’experiència i, més endavant, després de fer una reflexió ponderada, en faré un comentari crític sobre el mateix.

Que tingueu un bon cap de setmana!

Xavier

PD:
Si us esteu preguntant si l'he aprovat, si que ho he fet.
Sinó quina vergonya, no?
; )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.